Reis na mijn Master - Reisverslagen van Dorien Dolman - WaarBenJij.nu Reis na mijn Master - Reisverslagen van Dorien Dolman - WaarBenJij.nu

Reis na mijn Master

Net mijn Master International Development gehaald en nu voor onbepaalde tijd op reis!

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2017

Wildlife in Maleisië en op naar huis

31 Mei 2017

Het zuiden van Myanmar en duiken in Thailand

06 Mei 2017

Noord-Vietnam en Myanmar met mijn moeder!

02 April 2017

Chillen in Cambodja en op de motor door Vietnam

24 Februari 2017

Festival, Roadtrip, Gibbon, Slowboat, Angkor Wat,
Dorien

Op deze blog zal ik schrijven over mijn reis in Zuid-Oost Azie. Ben net afgestudeerd aan de Wageningen Universiteit waar ik de Master International Development heb behaald. Nu ga ik voor onbepaalde tijd op reis!

Actief sinds 25 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12854

Voorgaande reizen:

25 Januari 2017 - 06 Mei 2017

Reis na mijn Master

Landen bezocht: